SON DAKİKA
06 Nisan 2021 Salı 21:55 Isparta

50 BİN SINIRINA DAYANDI

50 Bin sınırına dayandı

50 Bin sınırına dayandı

Sağlık Bakanlığı, 'Türkiye Covid- 19 Hasta Tablosu' verilerini paylaştı. Son 24 saatte yapılan 271 bin 547 testte, 49 bin 584 vaka ile 2 bin 3 koronavirüs hastası tespit edildi. Bugün yaşamını yitiren 211 kişi ile toplam can kaybı 32 bin 667'ye yükseldi.

Sağlık Bakanlığı'nca duyurulan 'Türkiye Covid- 19 Hasta Tablosu'na göre; son 24 saatte yapılan 271 bin 547 testte 49 bin 584 vaka, 2003 hasta tespit edildi. Virüs nedeniyle 211 kişi hayatını kaybederken, 28 bin 498 kişinin de tedavisi ve karantinası sona erdi. Bugünkü verilerle toplam test sayısı 40 milyon 83 bin 142, toplam vaka sayısı 3 milyon 579 bin 185, toplam vefat sayısı 32 bin 667, toplam ağır hasta sayısı 2 bin 477, toplam iyileşen sayısı ise 3 milyon 159 bin 475 oldu.

Tabloda haftalık oranlar ise hastalarda zatürre oranı yüzde 3,1, yatak doluluk oranı yüzde 55,7, erişkin yoğun bakım doluluk oranı yüzde 66,5, solunum cihazına bağlı (ventilatör) doluluk oranı yüzde 33, ortalama temaslı tespit süresi 9 saat, filyasyon oranı yüzde 99,9 şeklinde yer aldı.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

.....

07 Nisan 2021 Çarşamba 22:56

Çin de covit bir yıldır yok..bizde niye..Çin in 35 katı covit var..aşı ..aşı aşı

Hastane

07 Nisan 2021 Çarşamba 19:22

Bir yakınınız ölebilir, hastaneler kalabalık, gerekmedikçe gitmeyin

Artık yeter!

07 Nisan 2021 Çarşamba 17:14

Tepkiden çekinmeyin diyorsunuz. Kim tepki gösterecek? Halk mı, bakanlık mı? Kırmızı olan bir il için belli kurallar varken bunlar neden uygulanmıyor? OKULLAR için tek bir söz söylemiyor. Isparta'da vaka sayısı, hasta sayısı hakkında bilgi verilmiyor. Okullardaki vaka temaslı sayısı hakkında yine bir bilgi yok. Okullar ****yor. Sadece dedikodusu yapılıyor. Şeffaf bir şekilde bilgi almak istiyoruz. Ambulans sesleri arttı. Kimsede durdurak yok. Artık iş çığırından çıktı.

Prozax32

07 Nisan 2021 Çarşamba 13:51

Öffff uğraşmayın artık reyting yapmıyo korna morna

BAŞKONUŞAN

07 Nisan 2021 Çarşamba 13:19

LEBALEB GEÇMİŞ OLSUN

Kapatın okulları

07 Nisan 2021 Çarşamba 12:02

Okulları kapatın. Okulları kapatın. Okulları kapatın. Öğretmenlerin çocuklarımızın sağlığı hayatı tehlikede. Okullarda herkes virüs kapmış. Öğretmenlerin çoğu kovit olmuş. Okulları kapatın. Çocuğumu göndermiyorum bundan sonra okula. Öğretmenleri aşılamadınız sağlıklarıyla oynuyorsunuz.

VELİ

07 Nisan 2021 Çarşamba 09:45

SADECE ORTAOKUL YETMEZ .İLKOKULLAR DA KAPANMALI İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ YAŞ GRUBU GEREĞİ ÇOK DİKKAT EDEMİYOR

çivit-19

07 Nisan 2021 Çarşamba 09:34

çavit diye bişey yok,bunlar hep dış güçlerin oyunu

veliiii

07 Nisan 2021 Çarşamba 08:36

Sayın vali neyi bekliyorsunuz hala meslek lisesinde öğretmen temas lıve öğrencilerden vaka çok olduğu söyleniyor öğrenciler ve aileler durumdan panik hergün bizim bi merak neyi bekliyorsun çümbür cematt virüslümü olalım biraz toplu mu düşünün yaa okul mu kaldı eğitim mi kaldı koyun can derdinde bunlar olmayan eğitim derdinde

Ottoman

07 Nisan 2021 Çarşamba 08:30

Ben şu an pozitif im. Zor bir hastalık arkadaşlar. Çocugun okulundan geldiğini düşünüyorum. Okullar harıl harıl çalışıyor. Sayın valim lütfen okullari kapatın artık. Ne kadar artmasını bekliyorsunuz.

Ali doğru

07 Nisan 2021 Çarşamba 08:02

Çok acil tam kapanma yapılması gerekiyor 1 aylık yoksa bu iş düzelmez okulu lokantayı esnafı kapatarak bu iş olmuyor öğrencilerin durumu çok kötü bir nesli kaybediyoruz bunun faturası ağır olacak o yüzden 1 ay tam kapanma yapıp eğitimi esnafı açmak lazım tam kapanmada sadece polis dışarda olacak fabrikalar her yer 1 ay ara verecek yarı aç yarı kapa bir işe yaramıyor

......

07 Nisan 2021 Çarşamba 07:28

Böyle devam edilsin hiç biryer kapanmasın hatta iyice açalım okulları tamamen açın birşey olmaz Benim algiliyamadigim neyi bekliyorlar karar almak için yoksa ölen ölsün kalanlar yetermi deniliyor okullar açıldı çocuklar şehir içini kullanıyor okullara gitmek için en basiti TOKİ akkent Lokman hekim uzak vatandasida ogrenciside aynı otobuste ve otobüs dolu bukadar olmaz sayılar bu kadar yukselmisken birazda vatandaş kendine dur demeli artık

pandemi

07 Nisan 2021 Çarşamba 06:55

SAYIN HIFZISSIHHA KURULU OKULLAR PANSİYONLAR TEMASLIDAN GEÇİLMİYOR DAHA SEYREDEKCEKMİYİZ TABLOYU ÖĞRETMENLER ÖĞRENCİLER RİSK ALTINDA SAĞLIKCILAR YORULDU TEPKİDEN ÇEKİNMEYİN ANKARA VALİLİĞİDE UZAKTAN EĞİTİM KARARI ALDI UZAKTAN EĞİTİME İVEDİLİKLE GEÇİLMESİ DİLEKLERİMİZLE

Erten

07 Nisan 2021 Çarşamba 06:28

Bize Isparta’nın rakamları lazım. Açıklayan da yok zaten.

Korkuyorum!

07 Nisan 2021 Çarşamba 00:53

Okulların kapatılması için İl hıfzısıhha kurulu neyi bekliyor acaba? Kaç kişinin ölmesi lazım, kaç kişinin hasta olması lazım? Nedir bu inat? Öğretmenler aşılı değil, çocuklar dikkat etmiyor ilk okullarda, katılım diğerlerine göre fazla. Mutasyonlu virüs çocukları da etkiliyor. Neyi bekliyorsunuz? Ölsün mü insanlar? Ne olması bekleniyor? Tüm Türkiye'de kapanması lazım. Haritadaki kırmızı renkli illerde niye kurallar uygulanmıyor madem? Haberciler bu konuyu gündeme taşıyın lütfen.

Hüseyin

06 Nisan 2021 Salı 23:36

Devam ıspardata halı mspzası alışveriş merkezi helva dağıyma bildiri okuma ev ziyaretleri devam yarın açılıyor muş bir market buyrun ****eceğiz kaş kişi gelecek. İl Hıfzı sıhha kurulu bir karar alıp yasaklamıyor ben anlamıyorum. Hastane servis açmaz akfen kar etsin diye devam

Kontrol altına alınmalı

06 Nisan 2021 Salı 23:33

Çok kısa sürede Kontrolden çıktığını hepimiz biliyoruz. Farklı bir sebebi var mutlaka. Önüne nasıl geçilebileceği belli AŞI..Bişiler yapılmalı yoksa hastalık çok ciddi yerlere gidiyor.Okullar bir saat dahi yüzyüze eğitim vermeye devam ederse çocuklar hızlı atlatacak fakat farketmeden.Bu velilere ve temas ettiklerinde kuluçka döneminde ne oldu bile diyemeden yayılacak.

Lemar

06 Nisan 2021 Salı 23:30

Yorum eleştiri yapılacak bazı gönderlerin altında yorumları kapatıp çok güzel taraflı habercilik yapıyorsunuz tebrik ederim böyle devam edin...

Akıllı ol

06 Nisan 2021 Salı 23:27

Kiracı rumuzlu adamlar covid den bassediyor sen ev kirası banka faizinden bahsediyorsun senin yedigin icdigin bişey dokunuyor dikkat et yiyip icdiklerine

Ispartalı

06 Nisan 2021 Salı 22:44

Ramazanda sokağa çıkma yasağı gelsin

Yerel haber

06 Nisan 2021 Salı 22:34

Bomba32 den yerel olarak istatistikleri öğrenmesini ve yayımlamasını bekliyoruz. Bu ülke çapındaki bilgiler heryerde var zaten. Sizden başka yapacak yok zaten. Tabii yayınlarsan.

Aşı

06 Nisan 2021 Salı 22:07

Aşı lazım aşı aşı...

eğirdirli