SON DAKİKA
07 Nisan 2021 Çarşamba 10:48 Isparta

EĞİRDİR BELEDİYESİ OTELİ SATIŞA ÇIKARDI

Eğirdir Belediyesi oteli satışa çıkardı

Eğirdir Belediyesi oteli satışa çıkardı

EĞİRDİR Belediyesi, Yeşilada'da göl manzaralı Mavi Göl Oteli satışa çıkardı.

Eğirdir Belediye Başkanlığı tarafından duyurulan ilanda muhammen bedel 20 milyon 500 bin lira olduğu açıklanırken, İhale ise 19 Nisan günü encümen huzurunda yapılacak.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Euro 4

08 Nisan 2021 Perşembe 12:05

20 milyon etmez orası çok para

İckicilere satılır

08 Nisan 2021 Perşembe 09:37

6 ay sonra gidin görün, içkili otele döner. Bunun ahiretteki hesabı çok zor.

GÖKTÜRK

08 Nisan 2021 Perşembe 09:33

Yakında Gölüde satışa çıkarırlar

Turizmci

08 Nisan 2021 Perşembe 09:29

O otel düzgün bir şekilde işletilse zaten o sattığı parayı 3-4 senede amorti eder beceriksiz bir yönetim ise en kolay yolu tercih eder SATMAK .

muhalefet 32

08 Nisan 2021 Perşembe 09:16

burayı satar millet bahçesine yatırırız parayı.sat sat nereye kadar

Adalı

07 Nisan 2021 Çarşamba 22:59

Demekki gölün kurtulma şansı yok liman parası çıkaracak galiba

Garağacın Gülüyüm

07 Nisan 2021 Çarşamba 22:33

akp sadece satmayı bilir. Yaptığı ne var. Isparta eyirdir yolunu bile yapamadılar

Hüseyin

07 Nisan 2021 Çarşamba 18:00

Belediye işletsin satmakla hizmet olmaz. Göl kenarkarı temizlendin. Afaya girişte solda araba parkı tam rezil içki şişesi çöp dolu. İnsan temizletir. Ordan belefiyeye göl kenarı 2 afet küçük çöp oda girişte. Kaldırım taşları dallar çöp yerlerde. Hizmet partiye göre olmaz unutmayın. Sayın halkım

alpay

07 Nisan 2021 Çarşamba 17:33

ne iş eğirdir de satılmayan yer kalmadı. bu adam yer satmaya mı geldi yoksa iş yapmaya mı? nasıl iktidarın gücü? veya iş bilmez bir belediye başkanı

VELİ

07 Nisan 2021 Çarşamba 17:31

SAT SAT BİTİREMEDİ VELİ

elmacık

07 Nisan 2021 Çarşamba 16:52

fiyat çok fazla, pazarlıkta yok sanırım.

Eğirdirin çocuğu

07 Nisan 2021 Çarşamba 14:47

Sanki göl kaldı ortada. Otelin adını sarı çöl oteli yapsınlar.

Ispartalı

07 Nisan 2021 Çarşamba 14:03

20 milyonu vercek varsa gelsin inşaat yapalım :)

Öğretmen

07 Nisan 2021 Çarşamba 13:43

Meb alsa güzel olur hizmet içi eğitim enstitüsü için çok güzel yer...

Eğirdir / Isp

07 Nisan 2021 Çarşamba 12:51

Gölü kurumaktan bi kurtarın da sıra otele motele gelsin. Eğirdir belediye başkanı ne iş yapıyor bilen var mı ? Hiç eğirdire hizmette görmedikte kendisini ondan

ramiz

07 Nisan 2021 Çarşamba 12:42

etmez.

Gelecek

07 Nisan 2021 Çarşamba 12:12

Devlete yük diye diye herseyi sattıniz, sat babam sat en son da kendinizi satında kurtulalim bari.

Eğirdirli ALİ

07 Nisan 2021 Çarşamba 12:07

SDÜ geçmiş zamanlarda , en az 4 - 5 defa tadilat yaptı. Bu günkü para ile 10 - 13 milyon ( eski para ile trilyon ) harcamıştır. Ne oldu artık, ele ele kepeği içinde. Yeri senin değil, tapusu başkasında , bu kadar tadilata ,harcanan paraya yazık olmadı mı ? Ispartadaki konuk evide böyleymiş. Yeri Milli Eğitimin... Harcanılan paranın haddi, hesabı yokmuş... Yaa tapusu başkasında olan yere, neden bu kadar harcama yapılıyor ? Bunu soran, soruşturan ilgili merciler yok mu ?

Aksulu

07 Nisan 2021 Çarşamba 11:32

Vakti zamanında Sdü çok güzel kullanıyordu belediye başkanının iş bilmezliği ile otel kullanılamaz oldu... Şimdi de satarsınız böyle...

Mirasyediler