SON DAKİKA
31 Temmuz 2020 Cuma 18:08 Isparta

ISPARTA’DAN MANSUR YAVAŞ’A 13 BİN TL DESTEK

ISPARTA’DAN MANSUR YAVAŞ’A 13 BİN TL DESTEK

ISPARTA’DAN MANSUR YAVAŞ’A 13 BİN TL DESTEK

Kurban Bayramı için Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin başlattığı Afiyet Ver kampanyasında toplanan bağış miktarı 7 milyon TL'yi aştı. Isparta’dan ise 13 Bin TL destek gitti.

Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan, ihtiyaç sahiplerine bağış usulüyle konserve et ve kıyma ulaştırmayı amaçlayan Afiyet Ver kampanyası büyük ilgi gördü. En düşüğü 27,50 TL, en yükseği 65 TL olan paketler 6 günde 126 bini aşkın sipariş aldı. Toplam bağış tutarı 7 milyon 224 bine ulaştı.

81 İLDEN DESTEK

Bu bağışların 4 milyon 256 bin TL’si Ankara’dan yapılırken geriye kalan yaklaşık 3 milyon TL’lik tutar diğer illerden sağlandı. 5 bin 578 hayırseverin 21 bini aşkın paket siparişi, bir milyon 209 bin TL’lik bağış tutarıyla İstanbul ikinci sırada yer aldı.

İstanbul’un ardından en çok bağış yapan iller sırasıyla İzmir, Bursa, Antalya, Muğla, Balıkesir, Kocaeli, Konya ve Adana oldu.

“İYİLİĞİ ÇOĞALTAN HERKESE TEŞEKKÜRLER”

7 milyon çıtasının aşılmasıyla bir paylaşımda bulunan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, tüm Türkiye’ye teşekkür etti.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

VATANDAŞIN BİRİ

01 Ağustos 2020 Cumartesi 22:42

ıspartalı 32.......hiç gülecegim yoktru ayol sizinkiler topluyor yıllardır yok deprem yok corono yok kızılay noldu kızılayda paralar ensara gitti yok okçuluk şeysi yok seçöim paramız yok iban ibam biriktirdınız bakanda dediki toplanan paraya ister saray yaparız ister yok muhalefet soramaz 18 senedir dileniyorsunuz ayol pes yüzsüzler ya valla düzgüm görünce ayarınız bozuluyo anlıyoz dert etmeyin hırsızlara alışınca normal tepki

Ispartalılar...

01 Ağustos 2020 Cumartesi 21:29

Mansur Yavaş herkes ardında. Senin gibilere ihtiyacı var bu halkın. Teşekkürler

Iyi de akparti 16 yildir fakir fukara ya yaslıya y

01 Ağustos 2020 Cumartesi 16:14

Yardim etmek guzel.ıdparta da ki gençlerede bir fabrika kurulup işsizlere yardım edilse keşke.

Ferit ivgenli

01 Ağustos 2020 Cumartesi 16:10

Yardim etmek guzel.ıdparta da ki gençlerede bir fabrika kurulup işsizlere yardım edilse keşke.

Artık yeter.

01 Ağustos 2020 Cumartesi 13:33

Yeni başkan M-A-N-S-U-R Y-A-V-A-Ş olacak.

DAZLAK

01 Ağustos 2020 Cumartesi 12:58

Yalnız suriyeliler değil ne kadar Ispartalıolmayanlar......GO HOME...... ISPARTA ISPARTALILARINDIR.....

Örnek

01 Ağustos 2020 Cumartesi 10:26

Ülkemizin aydınlık geleceği için böyle idareciler çoğalır umarım. Kesinlikle çok başarılı bir yönetim sergiliyor. A partisi b partisi farketmez. Halkı için çalışan , dürüst , çalışkan kim varsa hepsi sağolsun varolsun. Umarım senin gibiler çoğalır mansur başkan.

Kuduran iftiracılar iyi dinleyin

01 Ağustos 2020 Cumartesi 01:49

Millet güvendiği adama yardım yapıyor. O kadar reklama rağmen şirketleri çıkar korona için 10 tl destek smsi 60 milyon civarında kalabildi. Çünkü bu millet biliyor ki toplanan paralar kendisini seçen vatandaşa dayılanan bir vekilin bürokratın altına merso olarak gidebilir. Cumhuriyet tarihinde görülmeyen rekor üstüne rekor kıran örtülü ödeneklere gidebilir. '' Sayıştay raporları gelirse biz biteriz. '' Devlette bi israf var aman aman'' diyenlerin partisine güvenmiyor hiç kimse.

Mustafa S.

01 Ağustos 2020 Cumartesi 00:28

Harikasin baskan. Milletin hakkını peşkeş çekenlerden sonra yaptıkların icin teşekkürler.

Vatanı na dön suriyeli

01 Ağustos 2020 Cumartesi 00:18

Allahını suriyelisi gene biz memleketimizdeyiz ya sen nerdesın vatanını bırakıp burada babalar GİBİ yaşıyorsun birde ıspartaya laf edıyor sun

Civataci

01 Ağustos 2020 Cumartesi 00:03

Sinan aysgun olayı beyaz tv nin elinde patladı vatandaş kardeş hanı uçurduysan dedim

ISPARTALı32

31 Temmuz 2020 Cuma 23:29

Tam anlamıyla soyguculuk büyükşehir belediyelerini borç batağından kurtarma haraketi başka yardım yapılacak yer mi kalmadı da büyükşehir belediye başkanı dilenciliğe mi başladı çok yazık

Öğretmen

31 Temmuz 2020 Cuma 21:48

Büyük Başkan.. Onyıllar süren rezalet yönetimlerden sonra nihayet halk için çalışan, gurur duyduğumuz bir başkan..

Mermerci

31 Temmuz 2020 Cuma 20:48

13 bintl'lik reklam. Koskoca İYAŞ 13bintl mi? Ben bile bundan fazla veririm.

SURİYELİ

31 Temmuz 2020 Cuma 19:26

şaşırdım,ŞAŞKINIM, ISPARTALILAR/ISPARTALI OLMAYANLARI SEVMEZLER. DERELERDE,DAĞLARDA ÖLMÜŞ ÇAKAL,İLE SANSAR ARAYACAĞIM.yakında ISPARTALILARI YUNANLILAR YÖNETSE ŞAŞIRMAYACAĞIM.eskiden sparta idi SELANİĞE BAĞLIYMIŞ halen eski ismi FİNDOS olan ŞİMDİKİ ismi KOÇTEPE,ile fandas ğibi yerleşim yerleri size NE ÇAĞRIŞTIRIYOR

Vatandaş

31 Temmuz 2020 Cuma 19:13

Helal olsun adama. Yönetim alanında yaşayan insanlar için elinden geleni yapıyor. Örnek yöneticilik.

Çarık

31 Temmuz 2020 Cuma 18:40

Allah Allah.! 25 milyon (eski parayla 25 trilyon) aşağısını kabul etmiyordu hayret.

Vatandaş

31 Temmuz 2020 Cuma 18:28

Sinan aygün'den istediği 25 milyon'un yanında 7 bin liranın lafı mı olur. O para ile imamoğlu(!) 2 tane şarap mantarı patllatırıyor.

Adil

31 Temmuz 2020 Cuma 18:23

örnek basarili bir lider Allah kabul etsin

DİĞER HABERLER