SON DAKİKA
16 Eylül 2020 Çarşamba 11:27 Isparta

ISUBÜ KARARINI VERDİ

ISUBÜ KARARINI VERDİ

ISUBÜ KARARINI VERDİ

2020-2021 Güz Dönemi Eğitim-Öğretim faaliyetlerinin tüm paydaşlarımız açısından sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi olarak; Yükseköğretim Kurulu Eğitim-Öğretim Dairesi Başkanlığınca 29.07.2020 tarihinde yayımlanan “Küresel Salgında Yeni Normalleşme Su¨reci Rehberi”, Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğünün tavsiyelerini belirten Yükseköğretim Kurulu Eğitim-Öğretim Dairesi Başkanlığının 04.09.2020 Tarihli “Yeni Korona Virüs Salgınında Eğitim-Öğretim Süreçleri” konulu "2020- 2021 eğitim ve öğretim yılının güz döneminde örgün eğitimlerde teorik derslerin mümkün olduğunca yüz yüze aynı ortamda bulunmaksızın uzaktan ve dijital öğretim yöntemleriyle yapılması, uygulamalı eğitimlerin zorunlu olduğu programlarda uygulamaların mümkünse ertelenmesi, ertelenmemesi durumunda kişisel koruyucu ekipmanların kullanımı sağlanarak ve gerekli tedbirler alınarak yüz yüze sürdürülmesinin önerilmesine karar verilmiştir" şeklindeki tavsiye yazısı da dikkate alınarak Üniversitemiz Senatosunun almış olduğu kararlara aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Kamil

17 Eylül 2020 Perşembe 09:13

Herkesin internet yok diyen arkadaşlarÖğrencinin Isparta daki 1 aylık masrafı ile ömür boyu yetecek İnternet alınır

Öğrenci

16 Eylül 2020 Çarşamba 21:47

Çok paramı yedi apartcılar 1+0 eve 900 veriyordum iyi oldu

Aslı astar

16 Eylül 2020 Çarşamba 20:37

Muslahattin başkandan karşı açıklama bekliyoruz. Lütfen şu üniversite rektorlerine bı ders versin.. okulların güvenli olarak yüz yüze ders olarak açılması için.

haylaz

16 Eylül 2020 Çarşamba 19:43

tedbirler alınıp eğitim yapılmalıydı. ancak büyükler iyi bilir.eğitim nasıl olacak sıkıntılı. interneti olmayan çok kişi nasıl yapacağız dediler.bir çok şeyde sıkıntı yaşanacak hayırlısı

Vatandaş rıza

16 Eylül 2020 Çarşamba 19:10

Apartçıların gözü yaşlı.

İbrahim

16 Eylül 2020 Çarşamba 18:56

Kısacası online yani uzaktan eğitim. Bazı arkadaşlar anlamamış.

yigit

16 Eylül 2020 Çarşamba 17:58

bu süreç sağlık açısından önemli olduğu aşikar iken,yurtçu,apartçı,bilmem necilerin ağlaması gerekmez,zira sağlık her şeyden önemlidir.Bir üniversite bunu bilir.Rantı değil insan sağlığını düşünmeleri doğaldır.Cep sonra gelir!!!!!

BAY M

16 Eylül 2020 Çarşamba 15:39

Yıllarca emeksiz kasa kasa.piara kazanan ve sonunu düşünmeyen ağustos böceği esnaf yağlı müşterilerini kaybedince ağlamaya ve karalamaya başlamış bile.

Mehmet

16 Eylül 2020 Çarşamba 14:52

Covid 19 virusu daha çok başımızı ağrıtacak....

ALİ

16 Eylül 2020 Çarşamba 13:32

PROMOSYON ÜNİVERSİTESİ.YADA DÜKKANI DENEBİLİR.GÖZÜMDE SIFIRLANDIN.PROMOSYONDA TÜRKİYE REKORUYMUŞNE GÜNLERE KALDIK

ahh alanlar

16 Eylül 2020 Çarşamba 12:36

ciğerimi yakanlar gördünüz mü allah ne büyükmüş! senesine kalmadı bırakmadı yanınıza...kim ki kimin çocuklarını kışkırtır, ailesinden kopartır, bataklığa atarsa yanına bırakmaz allahım...ciğer yakanların ciğeri yansın

öğrenci velisi

16 Eylül 2020 Çarşamba 11:52

yüz yüzede olsa yollamayacağım ne kadar tedbir alırsan al olmaz bu iş hepsi online olmalıydı bu dönem

umutsuz

16 Eylül 2020 Çarşamba 11:35

okadar personel niye aldınız böyle olacagı mart ayından beri belli anca para harcayacak yer arayın... bedava para dagıtın yandaşlarınıza..

Veli

16 Eylül 2020 Çarşamba 11:34

Çok yerinde bir karar tebrik ederim.

DİĞER HABERLER