SON DAKİKA
08 Nisan 2021 Perşembe 21:58 Isparta

RAMAZAN PİDESİ FİYATI BELLİ OLDU

Ramazan pidesi fiyatı belli oldu

Ramazan pidesi fiyatı belli oldu

ITSO Yönetimi, Ramazan pidesi fiyatını belirledi.

270 Gram Pide fiyatı 3 TL olarak duyuruldu.

Geçen yıl 300 gram Ramazan pidesi 2,5 TL satılıyordu.

Bu yıl ise zamlı tarifeden satılacak.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Bir Fırıncı

12 Nisan 2021 Pazartesi 22:44

Siz unun fiyatını bilmeyen mayanin fiyatını bilmeyen geri kafalılarsız. Ama sizin için birsey olunca alkişlarsiniz. Unutmayın yıllar önce ilaç almiyordunuz hastanede kuyrukta bekliyordunuz. Sizin gibi böyle insanları sürmek lazim memleketten..

Gerçek

12 Nisan 2021 Pazartesi 17:50

Al ma ya ca ğım!!!!!

srk

12 Nisan 2021 Pazartesi 13:16

bunlar engerekler ve çıyanlardır,bunlar aşımıza ekmeğimize göz koyanlardır.

Ekmek 1TL

12 Nisan 2021 Pazartesi 13:12

Yorumlarım aralarında bile Suriyeliliyim diye boy gösteren tipler var inanamıyorum ister ırkçılık diyin ister başka birşey gerçekten inanamıyorum bunların burda virüs gibi çoğalmasından kendini Türklerden yüksek görmesinden korka korka yazıyorum birşey olacak diye neyse

Moneyman

12 Nisan 2021 Pazartesi 12:33

CHP'li belediyelerde neden ucuz?

DEMKOKRAT32

12 Nisan 2021 Pazartesi 11:34

Hem zam yap hem gramajı düşür. Yüzde 33.3 zam demektir.enfasyon oranından çok çok daha fazla zam ayıptır

f.acar

12 Nisan 2021 Pazartesi 10:55

türkiyede en pahalı ekmek ısparta da

Muhalif Başkan

12 Nisan 2021 Pazartesi 10:36

CHP dinsiz parti CHP gelirse camileri kapatır. Kuranı yasaklatır diye propaganda yapıp Sosyal Demokratları Halka öcü gibi gösterenler CHP li belediyelere bakında Sosyal Belediyecilik nasılmış bi görüverin gariii.

Suphi

12 Nisan 2021 Pazartesi 10:32

Ramazanla birlikde mutfak harcamaları en az 2 veya 3 çe katlanır insanlar aç kalıp 11 ay yemedigi ni yer bunada fakirin halini anlamak denir.bi yerde bi terslik var fakirler akşama kadar aç kalıp akşam ziyafet çekmez aksine fakirler ekmek makarna yiyip fiziksel şişmanlar ve sağlıksız olur bu yüzden fakirin halini anlamak için akşama kadar aç kalıp pastırma kıymalı pide kadayıf tıkınmayın samimi iseniz aç kalmayın sürekli ekmek yiyin o zaman anlarsınız fakirkigi o kadar

Gariban Şaban

12 Nisan 2021 Pazartesi 10:28

Sigaraya zam yaptınız millet tütün sarmasını öğrendi. Rakıya zam yaptınız millet rakı yapmasını öğrendi Ekmeğe de zam yapıyorsunuz artık millet ekmek yapmasını da öğrenecek. Eskiden mahalle fırınları vardı fırın hakkı karşılığında ekmek pişirirlerdi. O Fırınlar artık tekrar faliyete geçer.

İspartali

12 Nisan 2021 Pazartesi 10:25

O zaman tüm Türkiye halkı olarak kimse pide almasın ellerinde kalınca patates gibi oda ucuzlayacak elbet. mübarek ayda barim yapmayın su zammı alan var alamayan var.

İsimsiz

12 Nisan 2021 Pazartesi 08:16

Firincilar iyice köşeyi döndü paradan başka dertleri yok garibanı düşünen yok ey fırıncılar sizde utanma yok mu allahtan korkun utanmazlar zenginler sizde utanmaz insanlarsiniz

Muhtarlar oylar Başkana diyeceklermis.inandnızmı

12 Nisan 2021 Pazartesi 07:13

Her ilin Belediye Başkanı İlgileniyor.Bizim Şükrü neyle İlgileniyor.Neden Müdehale Etmiyor Ne işle ugraşıyor.Her ķöşede beld İnşaatı. Deregümü Tarafında yeni Deregümü İnşaatları 41 kere muhtara masallah oylar muhtara.

Suriyeliyiz

12 Nisan 2021 Pazartesi 06:15

Garibanız garibanasınız gariban kalacaksınız türkler fakir biz zengin olacağız sonunda kardeş olacağız selamlarr

FIRINCI ESNAF

12 Nisan 2021 Pazartesi 00:34

Değerli Tüketici halkımız; Fırıncılar olarakBizlerde isteriz ki fiyatlar artmasın,İnanın 1 yıl içinde maliyetimiz %30 -50 artmıştır, Alınan rayiç sadece Isparta da değil tüm Türkiyede alınıyor, Pandemiden dolayı çok zor durumdayız, bizlerinde işi %50-60 oranında düştü.Kutsal olan ekmeğimiz imalatı çok zahmetli emekli, gecemiz gündüzümüz yok, ekmek üzerinden siyaset yapılması bizleri üzüyor.3 tane sigara= 1 PİDE1 bardak çay = 1 PİDE1 Litre süt = Yarım PİDE3 adet yumurta = 1 PİDE

Alamancı

12 Nisan 2021 Pazartesi 00:24

Hem gramajı düşmüş hem zam gelmiş diyicek çok şey var ama neyse 0,30 € bana yine ucuz

Karaagaç mahalleli

12 Nisan 2021 Pazartesi 00:24

İstanbul 365 gr pide 1.5 Tl , Isparta 270 gr pide 3 Tl ,,Haksızlık karşısında Sessiz kalmayın en azından susuyorsanız almayın bu sene birşey olmaz

Gramaj Fiyat Dengesi

12 Nisan 2021 Pazartesi 00:23

250 gram yap 2.50 TL olsun 200 gram yap 2.00 TL olsunEkmek 2.00 TLMantık bu

Hakverdi

11 Nisan 2021 Pazar 23:31

Bu ispartalilar ya çok zengin veya enayi yahu bütün belediyeler halktan yana bizim belediye Fırıncılarin yanında almiyalim bu pideyi yemesek ölecek değiliz ya varmisiniz.

Pideci Osman

11 Nisan 2021 Pazar 22:52

İyi ya işte hamur işi çok yememiş olursunuz. Ben bazen 1 hafta fırına uğramadığım oluyor. Mideyi tıka basa doldurmanın zarardan başka nesi var. Ekmekten, pideden, poğaçadan uzak dur sağlıklı yaşa kardeşim sen de.

Vatandas

11 Nisan 2021 Pazar 22:31

Verin oyları sahte müslümanlara sonradan ağlayın un su oldu ekmek. Bu oldu dolar cıktı ışsız kaldık eğitim bitti ....diye diye ağlayın.. Nasılsanız öyle yinetilirseniz.Bir toplum kendini düzeltmedikçe Allah cc onları asla düzenlemez.

Önce insan

11 Nisan 2021 Pazar 22:22

Solcu insanı sagcı parayı sever demişler doğruymuş Chp li belediyeler önce insan halk düşüncesiyle vatandaşa nasıl yardımcı olabiliriz diye planlar yaparken malum partili belediyeler de nereden rant nereden para kimi zengin ederiz onun peşindeler seçim zamanı bunları unutmamalıyız

Hakan

11 Nisan 2021 Pazar 22:15

Zam oranı HADDİNDEN FAZLA, SABIR TAŞTI...AKP DİKKAT.

C.G.E.R

11 Nisan 2021 Pazar 21:58

Hakkı etmedigin hiçbirşey yasanmazmis hakkı etmişiz demekki etki tepki meselesi bizde yemevverelim pide ölmeyiz ya siyasilerimiz ve yöneticilerimiz yandaşları bir doysun bakalım

Şanışer

11 Nisan 2021 Pazar 21:48

Milleti soyma ayı hoşgeldin. Sizede iyi soyulmalar millet.. ben dinden çıktım rahatladım.. :)

RAHMETLİ NERDESİN

11 Nisan 2021 Pazar 20:48

ISPARTA BELEDİYESİ AKPARTİLİ CHP LİLER YÖNETSE 1.5 TL Mİ OLURDU DİYORSUNUZANKARA İSTANBUL İZMİR 1.5 TL İSE ISPARTADAO KERVANA KATACAKLAR KESİN.AKPARTİ YÖNETMİYOR ISPARTA BELEDİYESİNİ.MÜDAHALE EDEMEDİGİNDEN BELLİ.

Vatandaş

11 Nisan 2021 Pazar 20:33

Hem zam yap hem gramajı düşür. Yüzde 33.3 zam demektir.enfasyon oranından çok çok daha fazla zam ayıptır. Garip var, gariban var ekmek lobisi...

Vatandaş

11 Nisan 2021 Pazar 20:13

Chp belediye leri ekmek 1 tl pide 1,5 tl bunlar kadar olamadılar

Apartman sakinleri

11 Nisan 2021 Pazar 19:58

Hulusi efendi, yok şuna zam geldi, yok buna zam geldi.... Yapmayın madem bu işi. Kapatın fırınları, millet aç kalmaz... Devlet, vatandaşını aç bırakmaz... Ama trilyonluk araçlara o zaman kimler binecek.... Apartmanda 5 komşu daire ortak karar aldık. Ramazanda bir adet dahi pide almayacağız. Kararı bozan 4 bin lira ödeyecek. Herkes böyle karar alsa, bunlar geri adım atar. Yada pide çıkarmazlar. Pide yiyince, ölmeyecekmiyiz?

VATANDAŞIN BİRİ

10 Nisan 2021 Cumartesi 19:28

hulusi beye......evet mantısız yorumunuza ee ankara un bedavamı oraya zam gelmedimi elektrik doğalgaz bedavamı orda odun dagdanmı geliyor istanbul ankaraya ilahi ya demekki belediyeyi birilerine soydurmuyorlar işe gelmeden maaş alan bankamatik memurlarını sepetlediler okçuluktu vs tarikattı din vakfı yok felen vakfdı diye uyduruk yerlere ödeme yapıp belediye parasını çarçur ettirmiyorlar söz verdikleri gibi halk için çalışıyorlar olay bu HERŞEY GÜZEL OLACAK DERKEN ŞAKA DEGİLDİ...

VATANDAŞ

10 Nisan 2021 Cumartesi 11:17

ITSO FİYAT AÇIKLADA ESNAF ODALARI FİYAT AÇIKLAMADI ONLARDANDA Bİ AÇIKLAMA BEKLİYORUZ

Ebu feyz

10 Nisan 2021 Cumartesi 08:56

Bu şarlatanlara oy verenler aç kalabilir; bence sorun yok; hatta 5 TL olmalı pide; fakirlik iyidir; siz fakir olun ki akepe zenginleşsin..

Kâmil

10 Nisan 2021 Cumartesi 05:09

Beş lira deseler sanki soran mı olacak.

HERYERDE 1.5 BİZDE 2. AZBİLE BİZE

10 Nisan 2021 Cumartesi 05:07

CHP Lİ BELEDİYELERİN HALKINA UCUZ PİDE EKMEK ÇIKARDIGINI SÖYLEMİŞSİN AGZINA SAGLIK.PADİŞAH EKMEK YOKSA PASTA YESİNLER DEMİŞŞŞ.ISPARTA BELEDİYESİNİN ADI AKPARTİ BELEDİYESİYÖNETİMDEN OYU ALACAK BUNDAN SONRA AKPARTİ YOKBAŞKAN GÖKTEN ZENBİLLE GELDİGİNİ ZANNEDİYOR.SENİN ENKAZIN YZG DAN FAZLA OLACAK.ŞU PANDEMİ DÖNEMİNDE İNŞAATAN BAŞKA UGRAŞTIGIN YOK.EKMEKLE UGRAŞAMAZSIN EKMEGİ FAKİRLER YER.

Musti

09 Nisan 2021 Cuma 23:32

Bu HULUSİ Kesin fırıncılar odası başkanı ozaman benim hesaba ğöre 1 liralık ekmeği 4 tl ye satıyorsunuz e tabi son model ev altınızda genel bakın fırıncıların yüzde 60 ı nın altında son model jip e tabi çok yakıyor benzin pahalı una sar lüks yaşam zarar ediyorsunuz tabii

Olmaz kiii

09 Nisan 2021 Cuma 20:09

Zaten ekmek 2TL o bile heryerden pahalı yakında millet un alıp evde kendi ekmeğini kendii yapacak o zaman anlarsınız. Benim bazı arkadaşlar ekmeğini kendi yapmaya başladı hayırlı olsun.

Isa

09 Nisan 2021 Cuma 20:01

Isparta zengin bisey olmaz den olan garibana olur

Gazi

09 Nisan 2021 Cuma 18:25

15 ..20 tl ye sigara içmezsen bir günlük sigara parasına 3 gün boyunca pideni alırsın ailenle birlikte yersin hem sigarayı kendin zikkimlaniyorsun pideyi ailenle birlikte yersin

savunma mı bu şimdi

09 Nisan 2021 Cuma 18:17

hulusi..bu verdiğin rakamlar istanbul ankarada yokmu uzaydamı orası onlar nasıl yapıyor bir liraya çünki kimseyi zengin etme dertleri yok halk ekmek dediğin bu halk için orda dogalgaz elektrik yokmu odun fırınımı orda gaz lambasımı kullanıyorlar hayret v yahu savunduğun şeye bak açsın halk ekmegi satsın ucuza ama olmaz demi akp liler nasıl kazanacak sonra tarlara ev yaparsan yakında unda bulunmaz ıstanbul k****ı kaç tarlayı bitirıyor bi bak istersen nasıl tarım ölüyor istanbulda

KAHIR MEKTUBU

09 Nisan 2021 Cuma 18:12

bütün çalışmalarını önlemek başarılarını gölgelemek için her yolu deneyin akp liler iyi okuyun bunu İSTANBULDA HALK EKMEKTE PİDE 1.5 LİRA ANKARADA MANSUR BEY İSE DAHADA UCUZ VERECEK BİR LİRA BİRRRRR BEGENMEDİĞİNİZ BÜTÜN GÜZEL İŞLERİNİ ÖNLERİNE SET ÇEKMEGE ÇALIŞTIĞINIZ TERÖRİST DEDİĞİNİZ BELEDİYE BUNLAR VE ISPARTA HALK EKMEK NEDEN KAPANDI HARİKA EKMEK PİDE ÇIKIYORDU UCUZDU CHP KAPATMIŞ DEMİ KESİN ISPARTAYI ONLAR YÖNETİYORYA ŞU PANDEMİDE BARİ AÇIN YA HALK EKMEGİ MİLLET ZORDA

Veysel

09 Nisan 2021 Cuma 16:20

İstanbul da halk ekmek açıkladı bu ramazan 365 gr RAMAZAN PİDESİ 1.5 tl.yani Fırıncılar yazıyla birbuçuk tl ve bizim pidenin iki kati daha büyük Ispartada 1 tl olması lazım bu hesaba ğöre ne zammı vicdansızlar.Ha tabi orayı chp yönetiyor beğenmediğiniz...Şükrü başkan senden ricamız bizde artık yeter sömürülmek istemiyoruz HALKEKMEGİ yeniden aç halkın aç açç .

Vatandaş

09 Nisan 2021 Cuma 16:11

Isparta tada ne belediye var ne vali fırıncılar dere beyi gibi istediği fyt satıyor belediye başkanı bakıyor ayıp ayıp

Hacker haklı

09 Nisan 2021 Cuma 16:03

Hacker in yorumunu okuyun,%100 haklı.

hulusi

09 Nisan 2021 Cuma 15:45

ıspartada pide ve ekmek fiyatları sürekli eleştiriliyor bunun sebebi ne hiç vatandaş düşünüyormu geçen yıl un 90 tl idi şimdi 160 tl maya 30 tl idi şimdi 75 tl odun geçen yıl 35 krş tu şimdi 60 krş. elektirik ,doğalgaz v.s. ...v.s bunun sebebi fırıncı ,belediye ,ticaret odası,esnaf odaları veya valilik değil artan zamlar karşısında hükümettir un fiyatları ucuzlarsa fırıncıda ekmek fiyatlarını ucuzlatırr. 1 simit 2 tl 90 gr bir ekmek 2 tl 270 gr. bunun sebebi kesinlikle esnaf değil

zaza

09 Nisan 2021 Cuma 15:06

10 TL OLSUN DA YİYEN YEMEYEN BELLİ OLSUN.

SURİYELİ

09 Nisan 2021 Cuma 14:41

bakıyorum YORUMLARA KABAKÇILAR HEMEN AÇLIKTAN ÖLECEKLERİNİN KORKUSUNU YAŞIYORLAR SANKİ. EKMEĞE ZAMA YAPANLAR. SURİYELİLERİN ÜZERİNE ATACAKLAR.SURİYELİLERİN YÜZÜNDE EKMEĞE ZAM ĞELDİ DİYECEKLER. KABAKÇILARDAN BEKLENİR. BEKLEYİN . RABBİM SİZE ACIMA DUYGUSU VERSİN. başkada size bir şey demem .

yorgun

09 Nisan 2021 Cuma 14:06

bu ıspartanın neresinde boncuk var ben 40 senedir bulamadım ulan değiştirin şu fırıncılar odası s 5 fırın sahibi halk ekmeğinin kapatılmasına sebep ola burdur antalya da ve diğer chp nin belediyelerinin olduğu yerlerde halk ekmek var bu sayede ekmek 1,00 - 1,25 - 1,5 tl arasında satılıyor ısparta da 2 tl ev ekmeği 4 tl vicdansız Allahsız kitapsızlar korkmadan utanmadan sıkılmadan hem pidenin grmajını düşürüyorlar hemde zamlı fiyattan satıyorlar RAbbim in adaleti inşaalh bir gün tecelli edecek..

sengetli

09 Nisan 2021 Cuma 14:02

ha 5 tl de kalsaydı.nedir 6 tl.çok ayıp.fırıncıların hepsi zengin.neyin zammı şimdi bu.fırsatçılıktan başka bişiy değil.lafa geldimi müslümanız.ramazan ayı mübarek ay.ama zam ayı malesef.

Ramazan geldi hoş geldi

09 Nisan 2021 Cuma 13:47

Valilerin inceletme ve iptal yetkisi var. Ekmek zammında kullanmadı yetkisini. Şimdi Kullanır mı ? Zamdan haberi var mı bilinmez. Garibanın ramazanı zor görünüyor.

Uğur

09 Nisan 2021 Cuma 12:34

Burada en büyük görev belediye başkanına düşüyo halkekmek fabrikası açmalı hiç zaman kaybetmeden. Ama yapmaz yapamaz yanıdakiler zaten uncu fırıncı yazık ısparta halkına

İşsiz

09 Nisan 2021 Cuma 11:44

Ankara Belediyesi 1, İstanbul Belediyesi 1,5 liradan satıyor. Halkçı Belediye istiyoruz biz de.

M.K

09 Nisan 2021 Cuma 11:27

Bir dahaki belediye başkanlığı seçimlerinde bunuda icraatınız olarak halka anlatırsınız.Mübarek ramazan ayında hem pidenin gramajını düşürdük,hem de fiyatını artırdık,yaparsa ak parti yapar.Gönūl belediyeciliği diye...!!!

sorgula

09 Nisan 2021 Cuma 11:22

cehapeli Belediyeler 1 liraya ekeml satıryorda ısparta belediyesi neden satamıyor?

Kerimoğlu

09 Nisan 2021 Cuma 10:48

Gramaj düştü fiyatı arttı kazanamıyorsanız kapatın. Ama yeni fırını yaparken hiç sesleri çıkmıyor.

Necati

09 Nisan 2021 Cuma 10:33

Fırıncıların altında trilyonluk araba hala ekmeğe zam.

Yurttaş

09 Nisan 2021 Cuma 10:30

Ramazan fırsatçıları yine sahnede.

İspanyalı

09 Nisan 2021 Cuma 10:24

Önceki belediye de şimdi ki belediye dehalkı esnafa sattı özellikle fırıncılara bu kadar pahalı ekmek satılan başka şehir yok yazıktır yazık

Öğretmen

09 Nisan 2021 Cuma 10:09

Ekrem Başkan'dan örnek alın biraz. 1,5 (bir buçuk) liraya pide veriyor belediyesi! Hortumları kesince demek ki halkın yararına kullanılacak muazzam kaynaklar kalıyormuş geriye.

Çokta tıınnnnnm....

09 Nisan 2021 Cuma 09:54

Ben almam artık Yeter neye göre zam neye göre Gr. Adam aynı ekmeği 1.5e satıyor kâr ediyor nasıl oluyor???Almam pide olur biter.

İŞÇİ

09 Nisan 2021 Cuma 09:37

ZAM ŞAMPİYONU ISPARTA........KOVİD DÖNEMİ FİYATLAR SABİT KALSA DAHA İYİ DEĞİLMİ . 4 KİŞİLİK BİR AİLE 12 LİRA PİDE PARASI AYDA 360 LİRA EDER İNSAFFFFFFF

Ramazan

09 Nisan 2021 Cuma 09:27

Şu mübarek ayda bile herşeye zam yapıyorsunuz ama unutmayın Cennet ucuz değil cehennemde lüzumsuz değil Cumamız hayırlara vesile olsun

serdar

09 Nisan 2021 Cuma 09:26

afedersiniz sıraya girip kuyruk beklemem ........................gibi almamda yememde bu kadar basit

Vatan

09 Nisan 2021 Cuma 09:23

ISPARTANIN BELEDİYE BAŞKANINA SESLENİYORUZ YAZIKTIR GÜNAHDIR BUNA Bİ EL ATIN SÖYLEYİN ADAMLARINIZA ZAMMI GERİ ÇEKSİNLER HALKEKMEKİ HEMEN AÇMAN LAZIM BİRDAKİ SEÇİME OY VERMİYECEGİZ.

HAKKI UYAR

09 Nisan 2021 Cuma 09:20

ITSO BAŞKANI YÖNETİCİLERİ SİZDE HİÇ VİCDAN YOKMU SİZ ZATEN HAMUR YEMİYORSUNUZYA VERŞN ZAMMI SİZİ ALLAH HAVALE EDİYORUZ.

Ay kırmızı

09 Nisan 2021 Cuma 09:00

Ya bari 300 gr olsunda 100gr 1 lira diyelim yazık günah

Aliço

09 Nisan 2021 Cuma 08:51

270 Gr. dan pide olmaz ki o bazlama olur. En az 350 Gr. Olmalı güzel bir pide olması için fiyatı 3,5 uygun olurdu. Neyse almayız yapacak birşey yok.

Emin

09 Nisan 2021 Cuma 08:41

Memleket çiftliğe dönmüş vali belediye başkanı göz yumuyor ülkenin en pahalı ekmeğini yediriyorlar bize

milliyetçi

09 Nisan 2021 Cuma 08:26

Arkadaş hadi 50 kuruş zam yaptınız iyi de 30 gram da gramajından niye çalıyorsunuz.Yazık ki buna da bi dur diyen yok.

Vatandaş

09 Nisan 2021 Cuma 08:16

Bi Allahın kuluna hesap sormuyor bu ısparta firincilarina adamlar zengin oldu jipler villalar... Mecburiyetten alıyoruz haram olsun.

turan kütahyalı

09 Nisan 2021 Cuma 05:22

ıspartaya şükrü başkan halk ekmeği açsın fırıncılar paraya boğuldu.tarkan ve mustuk bu konuyu ahmet turalada iletin

Davrazli

09 Nisan 2021 Cuma 00:59

Her yorumu beğenmeyen bir tane kişi var çok merak ettim bu fırıncıların kazigini beğenen zati muhteremi

Aa

09 Nisan 2021 Cuma 00:26

Ne yani 100 de 30 zam yapmışlar kim karar veriyor buna denetleme yok mu???

Halk fakirleştirildi 1 ekmege muhtaç kılındı biraz

08 Nisan 2021 Perşembe 23:56

Oruç tutarak nefsinizi terbiye ederken keşke birazda vicdanınızı terbiye etseydin Ekmek 2 TLPide 3 TL Çok yazık bu millete Alım gücü kalmadıGaribanımız pazarda çürük sebze meyve topluyor Birazda vicdan terbiyesi gerek

halk

08 Nisan 2021 Perşembe 23:56

pideyi 2.5 TL ye aliyorum. hemen zam yapmislar

Xxx

08 Nisan 2021 Perşembe 23:40

Bu sene 1 kere bile pide almayacağım

Yemeyelim madem

08 Nisan 2021 Perşembe 23:33

Yemeyelim arkadaş madem bu kadar zam yaptılarsa çok kazanma hırsı içine düştüyse bu esnaf geçen sene aynı karı elde ediyorduysa bu senede aynı karı elde edecekse hep milletten gidecekse zararı ikiye bolmuyecwksek yemeyelim ellerinde kalsın.normal ekmek neyimize yetmiyor.BIRDE BILEN VARSA PAYLASSIN ISTANBUL ANKARA IZMIR DE EKMEK FIYATLARI 1500 1750 ARASI ISPARTADA 2 LIRA.SONRA ESNAF YANDIM BITTIM KUL OLDUM.

Vatandaş

08 Nisan 2021 Perşembe 23:23

Ramazan ayı gelmeden zammı geldi yazık bu millete kaşıkla veriyorlar kepçeyle alıyorlar belediye başkanı neden halk ekmek fabrikasını açmıyo bi açıklama bekliyoruz.

İspartali

08 Nisan 2021 Perşembe 23:09

Demekki gercek enflasyon %40 miş. Kesin bu zammida cehapeliler yapmistir.

Hacker

08 Nisan 2021 Perşembe 23:06

81 ilin ortalamasini tarama yaptım,gramaja göre en yüksek fiyat li il ISPARTA çıktı.El insaf mi desem ,mustehak mi bilemiyorum.

Biraz insaf

08 Nisan 2021 Perşembe 22:56

Isparta da ekmek pahalı pide de pahalı bu zamları kim yapıyor yazık.

Hakkı

08 Nisan 2021 Perşembe 22:56

Yazıktır günahdır daha. Ramazan gelmeden zammı geldi yazık

İspanyalı

08 Nisan 2021 Perşembe 22:53

Yahu bu fırıncıları doyurmak için mi çalışacağız, valilik ne iş yapar yetkisini kullanıp indirse ya fiyatları ekmek Afyon, Burdur ve Antalyadan pahalı satılıyor burada neymiş çok merek ediyorum bizim fırıncıların maliyetini artıran şey

Murat

08 Nisan 2021 Perşembe 22:35

Halk ekmeği faliyete geçir sayın başkan her mahalleye bir büfe oto parktan işsiz kalan insanlara ekmek kapısı halka ucuz ekmek ilk faaliyetin halk için bu olsun şu fırıncılara olan sessizliğine anlam veremiyorum.Biraz da halk tan yana olun oyu fırıncı değil halk verir...

Spartan

08 Nisan 2021 Perşembe 22:33

istanbulda bile 365 gr pide 4 lira. İStanbulda olsa 270 gr pide 2,95 lira ediyor. yani pide başına 5 kuruş Isparta İstanbuldan pahalı. demekki dükkan kiraları vb girdiler ıspartada istanbuldan pahalı ki gurur duymamak elde değil ISpartamız ile :)

Gabakcı

08 Nisan 2021 Perşembe 22:32

Ayıptır günahtır be zam zam zam yazıklar olsun bu zammı yapanlara sözde bütün koltukta oturanlar ıspartalıymış sizin yaptığınızı gevur yapmaz

SURİYELİ

08 Nisan 2021 Perşembe 22:23

ne fakiri yalancılar sizi sokaklardaki yemek artıklarına bakın .tuvalete nerdeyse arabayla ğidiliyor. YALAN,SÖYLEYE SÖYLEYE , RAMAZAN ĞELDİ KAÇ KİŞİMİZ YOKSULA YARDIM EDİYORUZ.HERKES KENDİ ARALARINDA DURUMU İYİ OLANLAR YEMEK DAVETİ VE ISMARLIYOR . insafsızlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar,VİCDANSIZLAAAAAAAAAR.

Günaydin

08 Nisan 2021 Perşembe 22:16

Niye zaman ki .Ülkede enflasyon yok.Issizlik yok döviz kurları düşüyor nerdeyse esitlenecek.Pandemi zaten yok akp kongreleri leblebi gibi.Teroristler hapiste rusya abd israil arkamislzda.Yalniz bir almanya kiskaniyor bizi ods normal geri kalmış ülke. Vs. Zamma hiç gerek yok tu ama büyüklerimiz daha iyi bilir.Biz cahil aptal i sanlarız sonunda.

Kemallet tin

08 Nisan 2021 Perşembe 22:14

Eyyy belediye başkanı halk ekmeği fabrikası açda fakir fukara ucuz ekmek ucuz pide alsın. Ama siz sadece lafda fakir edebiyatı yaparsınız.

ıspartalı

08 Nisan 2021 Perşembe 22:12

millet evine 1 ekmek alamıyor işsizlik çok pide almak bile hayal oldu

ıspartalı vatandaş